22 Şubat 2008

Zıtar Vors Şiiri


Bilgisayarımda birşey ararken 2005'te Deniz-Yiğit ve bendeniz tarafından kaleme alınan bir şiire rastladım. Daha çok ağıt (!) niteliği taşıyan bu eseri, Star Wars'un son çekilen episodunu izledikten sonra yazmıştık. Requem for Anakin de diyebiliriz. Pek bir geydirmişiz ama, bakalım sevecek misiniz!!!


Zıtar Vors Şiiri

Kim ister bu fezada kötü olmak
Anakin oğlum beni dinle, bu işleri bırak
Senin gibi ceday çıkmaz bir daha piyasaya
Boyun kadar oğlun var babam nerde diye ağlaya

Ne güzel bi çocuktun sen sapsarı ve saftirik
Keşke hiç keşfedilmeseydi içindeki cedaylik
Sıçtın fezanın orta yerine oldun bir sith
Boyun kadar oğlun var babam nerde diye ağliyith

Ulan Darth Vader,ben seni şu kadarcıkkenden bilirim
Büyüdün başımıza adam mı oldun lan it, diyebilirim
Maskeni çıkarıp haykırasım gelir, Anakinim diye
Boyun kadar oğlun var babam nerde diye ağliye

Işın kılıcınlan cort cort kesersin herkesi
Düşündün mü bunun oksuzu var, yetimi
Acımadan öldürdün aziz ustan Knobi'yi
Boyun kadar oğlun var babam nerde diye ağliyi

2 yorum:

  1. Yorumuma muha muhe deyu başlamk istiyorum.

    Son satırlardaki tutarlılığımzı gözlerden kaçacak gibi değil. Teknik bile uygulamışız yani.

    Ha bu arada, benim filmi izlemediğimi ve zırat vors hakkında ışın kılıcı dışınca pek de bir şey bilmediğimi belirteyim. Çömez asistan idim ben orada, aslen ikisi yazdılar bu müstesna şiiri :)

    YanıtlaSil
  2. Ya bi de Aslı'ların Yüzüklerin Efendisi'ndeki Legolas için yazdığı "Legom Oy" adlı eser var ki, o da görülmeye değer. İsteyen Aslı'nun bloguna buyursun, arşivlerde gezinsin.

    YanıtlaSil