11 Temmuz 2009

İspanyol Havasında Şarkılar: Carlos'un hikayesi



Ne dediğini anlamadığım İspanyolca şarkılara karşı ayrı bir sempatim var. Mesela şarkı Fransızca olunca pek bi aşk kokuyormuş gibi geliyor bana. o yüzden pek sevmiyorum. Misal:

"ahh carlos kalbimi çaldın
artık her an aklımdasın
ahh carlos o dalgalı saçlarınla alsan beni"

havasında gidiyor Fransızca şarkılar. Halbuki aynı şarkı İspanyol & Latin ritimleri ile:

"carlos carlos çapkın carlos
yanımdan bi gittin düştüğüm kepazeliğe bak
mutlu musun o sarışın çıyanla bari
ahh senden gayrısı haram bana carlos"

tın tın tın havasında gidiyor.

İçinde hem tutku hem de nefret barındıran ilişkilerin hastasıyım sanırım ben. Bi s.ktir git carlos, ama aşığım da sana, gitme en iyisi şeklinde gelişmeli şarkı. Girişi gelişmesi ve sonucunda hem kan gövdeyi götürmeli hem de bi anda sevişmeye falan başlamalılar.
Hastalıklı mısın dediğini duyar gibiyim...
Hangimiz sağlıklı ki bebeğim..

Ahh Carlos ayağımı kırdın tahtayla...

Espano şarkıları böyledir işte okurum.