23 Mayıs 2006

sınavlar var ben wireless buldum

evet su anda evde laptop elimde dolnmalarım sonucu wireless buldum.. siz adsl<2e para odeyin daha. bir suru is yerinin olması super ya valla. ancak paso kopuyorum o da ayrı konu tabi...
neyse uykusuzluk cekiyirum, pek bir az uyudum dun gece.
surekli uyandım ve kotu kotu bir gece geçirdim.
su anda salon masasında yanımda notlar ve kahvemle bas basayım.
evet yigit gibi tek basıma kalmyorum ama olsun berfu saat 19da eve geliyor en erken..
Ayrica bz Yigit gibi gormemis de degiliz sayin pek muhterem bloggerlılar! Öyle evimizde 2 tv. 2 bilg. fala yok..
3 laptop, 4 tv. var bizde:) görduk biz cook onceden..

deniz kızı da iyice reklam isine kaptırmıs kendini gidiyor. "Bi site buldum blogger.com diye bizim sitemiz" olacak dedi. Siteyi reklam ajansına cevirmis. Oraya tıklayın bu reklam suraya tıklayın bu:) Deniz kuzi ben acamıyorumo siteleri sinir oldum ondan laf sokuyorum.

ha..
başlık niye boyle diyeceksiniz..
sınavlarım baslıyo persembe ama ben aylagım hala.
canımda sıkkın bu ara pek de caktırmıyorum.
ertanla paso tartısıyoruz.
neyse buradan canlı yayın yapmak istemiyorum simdi.

PS:
bir de msjlasmaktan nefret ediyorum bunu anladım.
msj da gercekten kimse kimseyi anlamıyor.
ben ne diyorum ne cevapalıyorum..

Denizle berf bilirler;
sene, sene sene cook eski... Lise 1 yaz tatili alanyadayiz.
guvencle msjlasıyoruz.
hatırladınız mı len kuzular...
ayrılıyoduk orada bir virgul koymadım die..
evet msjlasmak zor is.
duygu yansıtamıyorum ben..

Beyza cektin mi niye sacmaladın bu kadar demeyin!
sacmalayasım vardı.
pek iyi geldi...

1 yorum:

  1. Beyza kedimizin canı sıkkın. Hemen birşeyler yapmalıyız! Öncelikle Beyza'nın telefonunu mesajlara kapalı hale getirelim. (Ben boşuna demiyorum 'mesajlaşmayı hiç sevmem' diye:)). Alanyada'ki hadiseyi ise çok iyi hatırlıyorum. Virgüllerin hayati önemi!
    Canım, ben de farkettim burayı reklam mahaline çevirme durumunu ve fakat artık o kadar içindeyim ki işin, başka birşey yapmıyorum demek ki...Siteyi aktif tutayım biraz, linkler de ekleyim dedim. Ama bir bakın onlara, zevkli şeyler var içlerinde. Bu arada çalışmayan linkleri bana haber edesin hemen, düzelteyim.

    "Güzel günleeer, bizi bekleeer. Eyvallah dersin geçer gideeer"

    YanıtlaSil