8 Haziran 2006

Sıradaki..!

Evet, hedef koyarak ilerlemek en iyisi. Reklam yazarlığı dedim, şimdiden neler yaptım di mi? Aslında eğitime ücretsiz davet edilmem, Kristal Elma stajı vs. yi hep bal olarak görüyordum ama düşündüm, ben bunları hedeflemişim zaten. Bir de ev meselesi var tabi. İstanbul'a geldiğimden beri en sevdiğim semtin Kadıköy olduğunu, evimin burada olmasını istediğimi söylüyordum. Aa, bir de baktım, KAdıköy'de, hem de denize yakın yerinde ev bulmuşum! (Gerçi son söylediğim harbiden bala giriyor biraz, çünkü özellikle KAdıköy'den ev arayacak lüksüm yoktu o ara. Ama oldu işte!)

Kristal Elma stajı sırasında bir sürü ajansla bir şekilde alakam oldu. Patronlarıyla bile tanıştım jüri sayesinde. Kendimce bir eleme yaptım aralarından ve yeni hedefimi belirledim. 3. Kuşak, Rafineri veya Art Grup'ta işe girmek. 3.Kuşak ilk sırada. Bunun için bir sürü yapmam gereken iş var. Kafamdaki reklamları, kampanyaları yazacağım. Kendimi ürün gibi pazarlayan (öylesi en iyisi) bir özgeçmiş hazırlayacağım. Vee (burada yardımlarınız gerekli) kafamıza göre klipler, kısa filmler falan çekeceğiz. Zevkli ve zor olacak.
Grafik tasarımla ilgili yardıma ihtiyacım olacak bu arada. Barış enişte boş vaktinde imdadıma yetişir mi acaba?
Bu mudur yani demeyin. Budur! Böyle şeyler yaparak kendini beğendirmen lazım geldiğini öğrendiğimden beri başvurduğum 6 (!) ajanstan niye ses çıkmadığını anlıyorum. Eh, hedeflemek ve uğraşmak gerek.
Yahu, aklım fikrim reklam oldu. Ben ne yapıyormuşum şimdiye kadar? :) Sıkılan söylesin. Öpmek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder