22 Şubat 2007

Sarı Ceketli Yün Tavşan


Sarı Ceketli Yün Tavşanı'nı Rock'n Coke'da kaybetmiş. Kendisi için çok büyük anlamı varmış. Sonunda böyle bir site oluşturmuş. Site hakikaten çok güzel olmuş. Yalnız gördüğüm kadarıyla sarı ceketli yün tavşancağızın boyutları biraz küçük. Hani, söylemek istemezdim ama, o kalabalıkta ayaklar altında kalıp, ezen kişiye hissettirmeden ezilmiş gitmiş olabilir.

Ama amaç bu mudur? Burada gerçekten Sarı Ceketli Yün Tavşan aranıyor, eyvallah. Ama böyle güzel bir site yaratmak için güzel bir bahane de bulunmuş olabilir. Bu, olayın, benim ilk aklıma gelen tarafı. İkincisi, ve görünürdeki taraf ise, bu kişi hakikaten bu oyuncağa çok ağır, çok özel bir anlam yüklemiş. Kaybedince çıldırmış. Aramak için interneti kullanmaya karar vermiş. Ama internet denen alemde inanılmaz bir rekabet olduğunu ve insanların dikkatini çekmek için çok kaliteli bir site yapması gerektiğinin farkında olacak kadar akıllıymış. Siteye giren, benim gibi, herkesin içinde 'ay keşke ben bulsam da şu oyuncağı, versem kişicağıza' cümleleri oluşturmuş.

Önünde sonunda, önünde de sonunda da, ben kendisini tebrik ediyorum. Bu tarz sitelerin daha önce yapılmış olduğunu da yine kendisi söyleyecek kadar da kendinden emin birisi, zira ben daha önce duymamıştım. Ha, misafir defterinde 'isimsiz tavşan' adlı birisi "bırak artık o tavşanın peşini" diye bir yorum yazmış. Çok güldüm.

Gözüne ışık tutuverdiler zaar hayvancağızın.
:)

via

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder