2 Mart 2007

Müzik Deniz'i Wordpress'te: Deniz'in Kulağı

Bu bloğu müziksel emellerim için kullanmaktan vazgeçmeye karar verdim. Ama bu emellerimin nihayete erdiği anlamına gelmiyor. Aksine her geçen gün çığmışçasına büyüyor, büyüyor... Yeni yeni gruplar keşfediliyor, konserlere gidiliyor. Ben bunları yazmadan nasıl durayım ama, lütfen anlayın.

Bu durumda yapılacak en iyi şeyin yeni bir blog açmak ve bu emellerimi orada gerçekleştirmek olduğuna karar verdim. Evet, Deniz'in Kulağı buradan çıkmış bir projedir. Kendini şöyle anlatır:

Deniz'in Kulağı, sadece Deniz'in zaten/şu ara/yepyeni kulak faaliyetlerini anlatır. Aynı kulak türüne malik diğer insanları da bilgilendirmeye gayret eder. Anlatırken hiçbir şeyi kafadan sallamaz ama yorumunu katar. Kendisi komiklik yapmayı sever. Bazen baysa da elinde değildir, mazur görülmelidir. Sadece kullandığı kaynakları değil, bu gruba nereden ulaştığını da 'via' bağlantısıyla vermeye özen gösterir. Bilgileri henüz Türkçe'ye çevrilmemiş grupların bilgilerini bizzat anadiline çevirir. Bu kulağın sahibi Deniz, de'leri da'ları ki'leri ayrı yazar, yazım kurallarının efendisidir. Siteye girip, bir süre kaldığı halde yorumlarını esirgeyenlerin adreslerini alır, gider döver. Yeni grup/şarkıcı keşiflerini paylaşanları hiç affetmez, alnının ortasından öper.

Ayakkabı işine kendimi iyice kaptırdığım düşünülürse, yakında Deniz'in Ayağı diye de bir blog açabilirim. Haberiniz olsun! (Fena fikir değilmiş ha.)

Bu arada. Evahalipisi'nin geri kalan 3 yazarı bloğu okumayı bile bıraktıkları için onları kınıyorum. Ama bir marka sorumlusu olarak suçu üzerime alıyor, onların bu siteyi yeterince benimsemelerini sağlayamadığımı düşünüyorum. (Hainler.)

Ama okuyanlar var, biliyorum. Bazıları yorum bile yazıyor, çok seviniyorum. Teşekkürler, teşekkürler...

Wordpress vs. Blogger

Son olarak şunu da söyleyeyim. Yeni bloğum için Wordpress'i tercih etmemin sebebi sadece değişiklik olsun diyedir. Yoksa Blogger'dan da memnunum sağolsun. Wordpress'i de yavaş yavaş öğreniyorum. Blogger'a göre artı yönleri kadar eksi yönleri de var elbette. En basitinden, harflerin boyutunu değiştiremiyorsunuz; değiştirmek için bir widget eklemeniz gerekiyor. Artı olarak, destek birimi müthiş hızlı çalışıyor ve gayet iyi yardımcı oluyorlar. Ben bazı işlerin içinden çıkamayınca (yardım menülerini de okuduğum halde) desteğe bir mail attım. Yaklaşık 2 dakika sonra cevap geldi -ve otomotik cevap filan değildi! Bir artı yön daha, farklı sayfalar oluşturabilmeniz. Yalnız ben sitenin html kodlarını bulamıyorum, bulduklarımın üzerinde oynayamıyorum, ona sinir oldum. Hadi bakalım.

3 yorum:

  1. Teşekkürler... Teşekkürler... :)
    (Hem güzel yorumun için, hem de yorumunu yorum olarak buraya yazdığın için. Yorumlara evet! :))

    YanıtlaSil
  2. ben çok seviyorum senin yazdıklarını, bazen kendi yazdıklarımdan bile çok... dün ankara'daydım biliyor musun? çok güzeldi hava... ankaray beşevler istasyonunda oturup ayaklarımı salladım ve kalbimin kırılmasını izledim... bir de emlak ilanlarına baktım... ankara'da çalışabilir miyim acaba? şu an sanmam ama keşke iş aradığım süreçte orada arasaydım... bu kadar çok şey yazman çok güzel bir şey, hiçbiri de sıkıcı değil üstelik... bazen sesini duymak istemediğimi düşünüyorum, yazının sesi çok narin ve ince, ya senin sesin alto soprano falansa... olmaz hiç olmaz, sonra ankaray istasyonunda kaldığım gibi kalırım...

    YanıtlaSil