12 Haziran 2007

FoxyTunes Himini

Çok sevdiğim, bayıldığım, hep yeni ve ilginç -ve hatta bazen işime çok yarayan- zırzavat ve haberleri bulabileceğiniz bildirgeç nokta kom adlı sitede, yine pek hoşlandığım, içimden 'canım benim, yerim seni, himini himini' dediğim bir şey buldum!

Zannediyorum ki yeni bir şey değil. Bana yeni geldi. Olsun, yeninin heyecanındayım işte.
FoxyTunes ! Himini himini himini :)

Gayet Firefox kullanıcısıyım. Yiğit başlattı, ben sardım. FoxyTunes da Firefox'un güzelliklerinden biri imiş. Sitesine girip fırt diye kuruyorsunuz. Sonra bir bakıyorsunuz, görev çubuğunun üzerinde "yüklüyor, tamam, bırak onu' filan yazan barın, sağ tarafına yaslanmış minik düğmeler peydah oluyor. Oradaki notaya tıklayıp 'Player'dan müzik dinlediğiniz programı seçiyorsunuz. (Hemen hemen tüm programları destekliyor.) Ve sonra... Müzik çalarınızda müzik çaldığı sürece (ehe, güzel oldu, kafiyeli gibi) mevzu bahis barda işinize yarayacak tüm düğmeleri buluyorsunuz! Play, stop, next vs dışında bir de FoxyTunes Planet diye bir şey var. Bildirgeç'in haberi, 'FoxyTunes'tan artık şarkı sözlerini de görebileceğiz' şeklindeydi. Off, ne güzel olur o öyle :)

Gidip biraz daha bakayım ben. Bırakınız kopyacı explorer'ı filan. (Explorer'un son versiyonunda -7- sekmeler vb. özellikler Firefox'a çok benzemekte), sevimli tilkiyi kullanın. Turuncu turuncu, mmm. (::)

Son olarak, Firefox'un görüntünüzü zevkinize göre değiştirebliyorsunuz. Mesela ben bir tema indirdim (adını unuttum), her şey elle çizilmiş gibi.

Neyse gideyim ben.

2 yorum:

  1. Benim bilgisayar antika, her şeyi kaldırmıyor ama Firefox kullanıyorum, bunu da indirsem ağır kaçmaz değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Yok yok, acayip hafif bir eklenti. Bir o kadar da fantastik. :) Sadece pencerenin alt barına birkaç düğme ekleyip müzik çalarında uyumlu hale getiriyor. Sorun olacağını hiç zannetmem Frankly. Zira benim bilgisayarım da antikalık statüsüne kısa süre sonra erişebilecek olanlardan. :)

    YanıtlaSil