29 Haziran 2007

Yağmur Yağsın Islanalım

Günaydınlar sefkili blog sakinleri. Bugün hava çok sıcak ve her nedense ortalıkta akşamüstüne doğru yağmur yağacağı söylentisi dolaşıyor (Yoksa bu sadece collective bir düş mü? Allllam yağmur yağsın, heryerler ıslansın, barajlar azıcık dolsun, şöyle bi çiselerken yağmur saçağın altında sigara tüttürelim, ıslansak da hasta olmayalım....).
Sabah yine servis saatinden 20 dakika once uyanmayı başararak (bu ciddi bir başarı, evet, zira servis saatinden iki saat sonra uyandığım da çok olmuştur), 10 dakikamı üstüme ne giyicem len şimdi kriziyle evin bir o odasina, bir bu salonundaki düdük aynasına koşturarak geçirdim. Beyza'nın uyanıp küfretmeye başlamasına ramak kalmıştı ki amaaaaan dedim, bugün cuma, işyerlerinde free friday tabir edilen gün bügündür Berfu. "Çek kot pantolonu, altına lila spor ayakkabılarını giy, üstüne püfür püfür hani böyle askılı çiçekli şeysini giy" dedim ve de bunu uyguladım. Sokak kapısını gümbürt diye çekip çıktım ve koşmaya başladım. Sabah koşunca açılıyo insan. Artık servisi kaçırırsam Bilkent'e nasıl gidicem konulu paranoyadan mı yoksa serin sabah esintisinden midir nedir adeta cin gibi oldum.
Şimdi kahvem yanımda, saat 09.09. Henuz ortalık da sakin. Evahalipisime yazıyorum.
Bir de yağmur yağarsa, bugün çok güzel bir gün olacak.

1 yorum:

  1. Şu an saat 09.54. Yanımda kahvem, dışımın sıcaklığı yetmiyor içimi de mi ısıtıyorum? Hayır, dün evde Yiğit'le oturup içtiğimiz biraların bana başağrısı ve tavukluk olarak dönmesinden dolayı, açılmaya çalışıyorum. Evahalipisi'ne girip de Elf Berf'in yazısını görünce bu nedenle ilk başta serap zannediyorum. :)

    Yağmur dansı yapasım var Berfucum. Öğlen bekle, Bilkent'e geliyorum. Sizin yemekhanede yaparız dansımızı. Umbamba umbabma hokayi yamaşita deyi.

    YanıtlaSil