26 Haziran 2009

Gülümse Bugün Cuma

Bende sizler gibi bugün Cuma diye sevinmek hatta bunu bira içerek falan kutlamak istiyorum.
Bira içeceğim yerin ise İzmir Sardunya olmasını temenni ediyorum. Yazık ki ışınlanma hala bulunamadı. Gerçi bulunsaydı da bende bu baht varken o zamazingonun içinden bi kol Şam'da bi kol İzmir'de çıkardım.

Ve şu anda boş boş oturan ve bütün gün de boş boş oturmuş, ayağına bakmış, saçını kurcalamış, oje sürmüş, akşam kimle buluşsam diye içinden geçirmiş, kız-erkek arkadaşını aramış planlar yapmış insanlardan da nefret ettiğimi duyuruyorum. Bir gün gelsin de kafamda yapacaklarım, yaptıklarım ve başaracaklarım üçgeni boş olsun yalebbim.

Mesela dün gece tam yatarken 26'sına girdiğimizi görerek paniklediğimi hatırlıyorum. Ulen gece gece ne panikliyosun zaten oldu olan ama işe yaramıyor tabi bunu kendine söylemek. Sonrasında karabasanlar mı dersin naletli rüyalar mı dersin ne dersen hepsini gördüm. Üstüne de kalktım Berfu'nun yanına gittim ve "ööö korktum ben" diyerek onun yanında uyudum. Ulen sanki önceden hiç görmedin bu tip rüyalar, ki bu sene pek çok gördüm, ve sanki hepsinde de Berfu vardı yanında. Neyse sabahınan güzel uyandım en azından...

Hah bir de Groningen'den mail gelmiş, gelecen mi koçum şeklinde. Bir de kadınla yazışa yazışa artık gülücük falan koymuş, seni aramızda görmek istiyoruz diye. Ben de istiyorum yiğen ama Fulbright diye cevap vereceğim sanırım birazdan... Tey tey... O Fulbright bu sene k.çımda patlarsa valla o ofisi yakarım.

Diyeceğim odur ki bugün cuma ve : "I am going deeper underground".

Resim: Seda adlı arkadaşımın taaa bir yıl önce "gülümse bugün cuma" adı altında attığı yaratık. Kendisi yapmış bu yaratığı sanırım. O gün gülümsemiştim bugün ise koduğumun yaratığı diyorum.