11 Mart 2010

Burada Glossa Lasso, Evahalipisi'ne Merhaba Der

Efendim, yazılarımın durup duracağı yeni bloğuma, ilk göz ağrım Evahalipisi'nin elini bir öptürmek istedim.

Glossa Lasso.
Git teyzenin bir elini öp yavrum, yabani olma.

Aslında adı, bilinmeyen/uyduruk bir dilde şarkı söylemek manasına gelen Glossolalia olacaktı ama o Blogger'da sahibini bulmuş. O an düştüğüm "o kadar da beğenmiştim, şimdi ne koyacağık ya adını" boşluğuyla, şurada gördüğüm Glossa Lasso kelimelerini uygun gördüm. Glossa "dil" Lasso ile "konuşmak" anlamına geliyor.

Bir nevi müşterek blog olacak burası. Yazar olarak katılmak isteyen olursa -benim editörlüğümü kabul ederek- çok hoş karşılanacak, kendisine şarap ikram edilecek.

Yeni başlangıçlar candır, böyle gerekir arada işte. Ne zamandır yazmadı bu Deniz de be, tembel mi ne diye düşündüyseniz, böyle bir bahane sunabilirim; tembellik de var tabi, ehe. Bir lütufta bulunarak ziyaret edecek, takip edecek va hatta sevip de paylaşacak herkese şimdiden bol teşekkür ederim.