29 Mayıs 2006

GUNUN HABERI BAHAR'LA AYRILDIK

ayrintilar soole cuma gunu bahar bize kalmaya geldi sacma sapan bi nedenden dolayi kavga ettik gece daha sonra ayri yataklarda yattik sabah kalktigimizda da ayrilmis olduk..

ama isin ilginc yani sabah boole birbirimize ayrilik konusmasi yaptiktan sonra sanki gayet arkadasmis gibi kahvalti yaptik tv falan seyrettik... sakalastik geyik yaptik falan acayip lan dimi... ama gorusmeme karari aldik..

iste oole yani 9 aylik bi iliskim bitmis bulundu boylece..ama kesinlikle pisman deilim 9 ayin en azindan 6 ayi cok guzeldi...daha sonra birazcik boku cikma durumu oldu..siz de biliyosunuz..bi kac defa ayrilip baristik falan.. evet cok guzel bi tecrubeydi benim icin cok sey ogrendim bu iliskiden...ki bence en onelisi artik uzun sureli bi iliski yasadim ki oda garip biseymis..neyse bunu ayrintilarini bb kardeslerle konustuk ama denizcim bi ara seninle de konusuruz...

yaaaa yeter bundan soora neseli seyler yazmak istiyom buraya soz sinavlarim bi hafta sonra bitiyo ondan soora...sizlere komiklik sakalar yapacam...

P.S : bu arada sanirim bu gunun haberi olmuyo cunku cumartesi gunun oldu olay neyse...

1 yorum:

  1. Bu aralar, iş yerinde olmama rağmen internete giremeyecek kadar meşgulüm. Kristal Elma'nın jürüsi geldi, onlara hosteslik yapyoruz :)
    Dün, iki arada bir derede blogumuza bakayım dedim. "Günün haberi" diye başalayan bir yazı görünce birden çok heyecanlandım. Yazıyı okuyup bitirdikten sonraysa, böyle nasıl desem, içim burkuldu. Akşam işte çıktıktan sonra (22.00 suları!) hemen Yiğitcanı aradım. "Ulen" dedim. "Çok kızdım kendime, tam da bu zamanda iStanbul'da olunur mu? Puh bana!" Ama kendisi beni sakinleştirdi. Yani anlayacağınız, azıcık teselli türünden birşey diyeyim diye telefon açan bendim, ama işler konuşmanın başından itibaren tersine döndü.
    Her neyse, Yiğit'in sesi gayet iyi geliyordu. BB, eğer birşey pek iyi değilse ve bana söylemiyorsa sizi şu anda ajan atıyorum! :)
    Enyse Yiğitcim. Bahar'ı hepimiz çok sevdik. Çok da agüzel bir ilişkiniz oldu bence. Çok insanın yapamadığını siz yaptınız: olgun davrandınız! Birbirinizden nefret etmeden ayrıldınız. Bitişi bile güzel olan bir ilişki yaşadın. Ne güzel! Canımın içi kardeşim benim!

    YanıtlaSil