13 Haziran 2006

Forumun yüz karaları seçildi!

Evet gokten kristal elma yagdı ve forumun yuz karaları secildi.
Kisi listesi hayli kalabalık olan bu forumumuzda uluslararsı torenle kara elmalar sahiplerine kavusacak.

Evet sıra geldi dobra konusmaya:
Ulen yigit, ulen denyoların denyosu...
Yalvaca gittin hiccc bir ses bir seda bir cagrı, ne bileyim yasadıgını gosteren bir isaret yok!
Blog'a bir tek yazı yazdıgını goremiyorum.
Yani sen gez, toz, ye, iç... ama hiiic yazı yazma.
Olmaz valla :)

En buyuk kara elmayı 2 kisi arasında kalarak sana vermeyi uygun buldum.
Diger sahsı muhteremin neler yaptıgını bilmekteyim cunku.

Evet sozum sana berfu;
tez mez kafayı iyice kırdı bu kız.
Bir de yunanistan isi cıktı ki sormayın.
Geceleri benden gec yatar sabahları suratsız kalkar oldu..
Neyse evde beni haşlayacak baska laf etmeyeyim.
Forum da bir commentini goremiyoruz.
Kınıyoruz seni de ve kara elmadan digerini de sana veriyoruz.


Jurinin yansız secim yaptıgını belirtmek isterim. Ayrıca cok demokratik bir secimdi.
Jurinin tek kisi olması da isleri kolaylastirdı.

Ben beyza unal..
Karaelma secimleri
cnnturk- Ankara.

:)

openzi!

1 yorum:

  1. Hayır hayır! Jüri iki kişiden oluşuyor. Aynı kara elmaları aynı kişilere ben de veriyorum. (Bundan sonra da elma vermek istemiyorum kardeşim, sıkıldım elmadan! Ne bileyim, bir mantar, bir keçiboynuzu da verebiliriz pekala:)) Ama, Berfu'nun yoğun tez çalışmaları, Yİğit'in Yalvaç'taki bilgisayarsızlığı nedeniyle şimdilik benim elmalar gri kalsın. Uzaktan daha merhametli olunuyormuş şekerim :P

    Oy Beyza, biz de olmasaydık n'eceydi bu bloğun hali?

    Ha bu arada, BB kuzenlere sesleniyorum. Hiç arayıp sormuyorsunuz beni yahu. Konuşmayalı kaç ay oldu. Bir mesajınızı esirgediniz benden, aşkolsun. Emesendeeen emesene işte. Size de sarı kart gösteriyorum efendim. Bir kahvaltıyla pembeye dönüşür tabi :)
    Öper

    YanıtlaSil