26 Ocak 2007

Bloğumuza N'oldu?

Bilmem farkettiniz mi? Biz de, birçok blog gibi, Beta olduk. Şimdilik farklı olarak sadece etiketlerimiz var. Daha fazla incelemeye vakit bulamadım. Ayrıca, çok önemli, eski hesabınızdaki sizler (Berfu, Beyza ve Yiğit) artık buraya üye değilsiniz. Bunun için bir gmail hesabı alıp, eski hesabınızdan oraya geçiş yapmanız gerekiyor. (Biliyorum, hiç anlaşılmayacak bir şekilde anlattım. Çünkü ben de tam bimiyorum, laf kalabalığına getirerek biliyormuş gibi yapmaya çalışıyorum.) Sonra yok efendim sağ tarafta sadece Deniz'in profili görünüyor, diktatör olmuş da bloğumuza el koymuş falan demeyin benim için, ayıp olur.

Bu arada bloğun, akibeti belli olmayan bir yerlere doğru sürüklendiğinin farkındasınız umarım. Ben, o günkü halet-i ruhiyetime göre, ne eserse yazıyorum. En başlarda, bloğun tarzını oluşturmak adına, aynı tonda yazmaya çalıştığım istikrarlı günler geride kaldı sanki. Eh, hiçbiriniz yoksunuz ortada, dilediğimce at koşturuyorum tabi. Oh, mazaretimi de buldum, tutmayın bundan sonra beni.

Dipteki Not: Mirkelam'ın süper klipli, yeni şarkısı Asuman Pansuman'daki "ne kadar ayıp! N'Aptın Asuman" kısmına bayılıyorum. Ne tatlı bir kalıpmış o, adam bulmuş çıkarmış. Ha, şarkının nakaratıyla son derece alakasız olan diğer bölümlerini beğendim mi? Hayır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder