22 Ocak 2007

Penguenler geliyor!

Günlerdir millete bu reklamı anlatmaktan helak oldum. Daha doğrusu, zaten mail yoluyla öğrenmiş olduğu halde bir de telefondan benim bu reklamı anlatışımı dinlemek zorunda kalan Berfu gibi kişiler helak oldu desem daha doğru olur. :)

İş yerinde sessizce izlemeye çalışırken gözümden yaşlar geldi.

Bu videoya bu kadar gülmemde, ablamla aramızda daha önceden geçen bir muhabbetin de etkisi var elbette. Uzaktan Uzaktan adresinde, ablamın gönderdiği "İvan Gregory Çerniçetkin'in mutsuzluklarla bezeli hayatı..." ismindeki Umut Sarıkaya yazsının altına yazdığımız yorumlardan, en sondaki ablamın koparan yorumunu burada paylaşayım:

(Ablamın Penguen dergisine aboneliğinin devam edip etmemesi hakkında konuşurken)

Penguenler geliyor da, toplu halde geliyorlar Denizcim. Mesela bir ay falan hic gelmiyor, sonra dort tane birden geliyor. Gumrukle falan ilgili bir sey olabilir, bilmiyorum. Adamlari dergiyi evirip cevirip ne oldugunu anlamaya calisirken dusunuyorum da :))) Postaci yakalamistim bir kere oyle. What the hell is this seklinde bir bakisi vardi :))

Bu arada, penguenler toplu halde geliyorlar dedim de, acayip bir cagrisim yapti. March of the Penguens diye bir film var. Dort-bes yillik falan herhalde. Acayip sevimli bir sey. Insan penguenleri izlerken aglar mi, o kadar yani.


Toplu halde gelen penguenler :) İzleyelim, eğlenelim madem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder