22 Mayıs 2008

"Hayatım, Yıkılmış Sarayım Benim"

Varlığından yeni haberdar olduğum, çoktan dağılmış bir grubun, Yerden Yüksek'in bir şarkısının sözleriymiş. Şarkıyı hiç dinlemedim, böyle güzel ve melankolik sözler de daha önce duymamıştım. Şarkıyı hemen bulup dinlemekle hiç dinlememek arasındayım şimdi.


doğduğum şehirden uzakta uyandım
sabah soğuk, aynalarım boş
kapıcı ekmeği getirmemiş bu sabah
vazodaki çiçek gel diyor kurtar beni
hayatım, yıkılmış sarayım benim

iki kedim olsa, iki de diş firçasi banyoda
anahtarı almadan çıksam dışarı
yağmur yağsa, camı açsam
ıslansam lapa lapa
hayatım, yıkılmış sarayım benim

ayağımın altında cam kırıkları
neden gittin sen?
yaralarım kadar gözlerim olsaydı
kanım kadar çabuk akardı yaşım
hayatım, yıkılmış sarayım benim

hayatım...nerdesin?
hayatım, yıkılmış sarayım benim

neden gittin sen?
neden gittin sen?
.

1 yorum:

  1. An itibariyle, Punkreas.org Oky'si sağolsun, şarkıyı bulmuş ve dinlemiş durumdayım. Biraz daha dinlemem gerek, tam karar veremedim. İsteyenlere gönderenz.

    YanıtlaSil