17 Eylül 2008

Mut

Bugünü kendime mut günü ilan ediyorum:

1- Yağmur yağdı.
2- Berfucanım Türkiye'ye teşrif etti.
3- İş arkadaşım Sevgi'nin aylardır (9 aydır) beklediğimiz yeğeni çıktı geldi.
4- Kankamın aşk hayatıyla ilgili pek hoş, pek yakışıklı, pek güzel haberler aldım.
5- Can sıkıcı müdürlerden hiçbiri bugün şirkette değildi.

Öğlen, yağmur öncesi fırtına eşliğinde Duygu'yla işe yakın yegane yemek yerinde (Ali Baba'nın Çiftliği) köfte yiyerek kutladık gibi oldu bu Mut gününü. Eh, bugün bana iyi geldi. Şimdi Berfu'yu bizzat görmek için mesainin bitmesini beklemek lazım. Ha bir de, Ramazan geldi, çıkış saati bir saat öncesine alındı. Güzel... Mmm.

Ek Mut: Ideefixe dün bir mail atarak Edgar Allan Poe'nun Bütün Hikayeleri kitabının 70'ten 28 (!) liraya düştüğünü haber verdi. Hemen atladım üzerine. Hazır kargo geliyorken, uzun zamandır almak istediğim Mayakovski'nin Ataol Behramoğlu çevirisiyle yayınlamış bu kitabını da ekledim siparişe. Bugün yarın gelir, hemen paylaşırım sizinle görüşlerimi.