18 Nisan 2009

Terslikler

Güzel bir güne uyanmıştım aslında, beklediğimden çok daha güzel bir güne. Hava kapalı olmasına rağmen içimde bir güneş parlıyordu. Sonra ne oldu:
  • Güzelim laptop'umun üzerine salakça bir sebepten ötürü kahve döktüm. Laptop'um kafayı yedi. Ekranı artık eski tip televizyon gibi. Işıkları değişiyor ve sürekli bir pırpırlanma mevcut. Bununla da kalsa iyi ,touch ped'i tamamen çökmüş halde ve klavyedekşituşları da tanımıyor sanırım. Bir kaç saat kurutup ters çevirmeme rağmen bunlarla karşılaştım. Hayırlı olsun. Tezimin okuldaki bilgisayarda yedeği olmalı, ona güveniyorum. HP denen firmanın deli gibi para söğüşlediğini bildiğim için farklı yollardan bir tamirci (!) buldum. Yarın sabahtan kendisine götüreceğim ve ne kadar maliyet çıkar diye soracağım. Eğer laptop'un kendisi kadar maliyet çıkarsa ki bu epey bir para, yarısı kadar bile çıksa, teknoloji çağına güle güle diyorum Babadan para isteme konusunda tereddütlüyüm. Tezi okulda yazacak olmam ayrı bir durum. Haftasonları kim okula gider. Evet evet ne güzel di mi, bende öyle düşünmüştüm. Şahane bir güne başladım...
  • Bugün Ozan Berfu'nun yanına 4 sene için Hollanda'ya gidiyor. Bunun bende iki açlımı var. Bir ablamı çok özledim, iki ozan artık Ankara'da değil. Her haykırışımda beni dinleyecek bir insan daha püf oldu. Toz bulutu. Biraz önce Ozan'ı Havaş'a bıraktık ve biraz hıçkırdım kabul ediyorum.
  • Eve geldiğim gibi elektrikler kesildi. Gecenin birinde elektrikler kesilirse ve evde yalnızsanız korkarsınız. Ben korkarım evet ve korktum.,
  • Aksilikler üstüne migrenim tuttu, kafam çatlıyor.
  • Bugün bitsin artık çok ama çok yoruldum
beyza