15 Mayıs 2009

Çorap üstü Sandalet


Erkeklerin yapmaması gerekenler başlığı altında toplamak istiyorum aslında bu yazıları. Mesela Berfu'nun şu gömlek üstü süveter (GÜS) ile ilgili olan yazısı ve şu anda başladığım yazı bu kategori için ilk girişler olabilir. Böylece sümsük ya da hatunlar tarafından sümsük görülen bu model erkekleri biraz daha kendine getirebilir ve en azından markette yer almalarını sağlayabiliriz. Ne marketi olum elma-armut muyuz biz dediğini duyar gibi oldum? Öyle market değil be yavrum, artizlik çekiyorum hani ekonomideki alan, piyasa, market hesabı...

Dikkat ettim de bir şeyin üstüne alakasız bir şey giydiğin zaman nefes kesici oluyor. Gerçekten nefesim kesiliyor o durumlarda benim, dumur oluyorum zaar. Unutuyorum nefes almayı. Boğulmadan önce de tanrı "hadi gene iyisin bakh" şeklinde sırtımı sıvazlayarak tekrar dünyaya dönmemi sağlıyor sanırım.

Şimdi bu çorap üstü sandaleti (ÇÜS) hala yapan var mı diyeceksin? Evet var, malesef var. Kardeşim ben ayakkabıya dikkat ediyorum işte. Zaten benim için mühim bir mevzu sen bir de işin b.kunu çıkarıp ÇÜS modundasın. Ha tabi bunu yapan insan benim eski erkek arkadaşım o ayrı. Belki de beni sinir etmek için yapıyordur bilemiyorum. Birlikteyken de zaten ayakkabılarını beğenmezdim ya ben onun... Bu kadar değildi tabi, sadece hoş durmuyordu. Spor yapmaktan ayaklarının bir kısmı yana doğru döndüğü için miydi acaba? Sonuçta benim anlamam gerekirdi bu gelecek günü... Türk'üm...Erkeğim, sen kulağına küpe et bu durumu. Len bunu anca Amerikalı yapar deme, pek çok Türk'te de aynı durumu gördüm.

L. insanı geçen derse geldi, yanıma oturdu. Gayet normaldi tabi.. Muhabbet ediyoruz falan... Görüşmemişiz bir kaç haftadır, özlemişiz birbirimizi... Ta ki ben onun çorap üstü sandaletini görene kadar...Ondan sonra özleme durumu bitti. Dersin ortasında paşa hazretleri ayağını öndeki sıraya doğru uzatınca ben "hayır hayır olamaz!!!" şeklinde içimden bir çığlık ataraktan nefes almayı unuttum. O sırada tanrı hazretleri sırtımı bir kez sıvazladı ve bana "yaaa bakh iyi ki bahar gelmeden ayrıldın bu ecnebiden yoksa rezil olacaktın yanında" dedi. Ve ben tekrar nefes aldım. L. gri renkte bir çorap ve gri renkte bir sandalet giymişti o gün...

Düşünsenize allahısen topuklu olan açık bir ayakkabı ve üstüne de çorap giyiyorum? Nasıl hoş bir durum mu? Değil değil mi? O zaman sen neden yaparsın be kardeşim. Yapma kaçırıyosun kızları, adam ol azıcık.

Bu konuyla alakalı olması bakımından yapılmayacaklar #3'ü de ekliyorum izninizle:
Gene ayakkabı ve çorap mevzuları... Şimdi efendim eğer şort giydiyseniz mümkünse ayağınıza giydiğiniz ayakkabı güzelcene olsun ve içine giydiğiniz çorap "topuk çorap" diye adledilenlerden olsun. Uzun çorap giyip onu aşağı çekmeyin, ya da uzun çorap giyip onu yukarı sakın ama sakın çekmeyin! (Babam bu ikinci durumu yapıyordu bir ara, hala yapıyor mu acaba? Ay çok güldüm şimdi). Neyse konu ciddi, geçiyorum babamı...

Yani siz neden olmuyor, neden bu kız bana bakmıyor falan diyorsanız kesin bir yerinizde kusur vardır. Görünüşteki kusurlar bu tip kesinlikle hoş karşılanamayacak şeyler olabilir. Onlar ortadan kalkarsa pazarda yerinizi alırsınız. Ancak malsanız, yani doğuştan mal geldim mal gitcem hali varsa sizde isterseniz altından giyinin bi değer etmezsiniz malesef.
(Ama iyi haber: bu blogu okuyorsan mal değilsindir emin ol... Tanrım bu biraz fazla oldu di mi... Dur dur dur kesme ne..fe...si... mi....Öhö ..ö..h..öö)