30 Mayıs 2009

Erkekler Karpuz Gibidir



Günlerden Cuma, gene yorgun argın düşmüş bir günde kendime gelmeye çalışıyorum ama herkes bir kenarımdan köşemden çekiyor. Kendimi masa örtüsü gibi hissetmeye başladım vallahi. Yok efendim, biraz sağımdan biraz solumdan çekiştirilerek cart diye ortadan  ayrılacağım gün yakındır. Ayşe Teyze gelip üstüme ace dökerek rengimi de kaçırmaz umarım diye dua ediyorum yalebbime. 

Ben öyle ayy canım cicim, yok sevgilim, bitanem gibi lafları rafa kaldıralı uzun zaman geçti ama erkekler bunu anlamamakta hala ısrarlı. Gün geçmiyor ki bir günümde de bir erkek yazmasın, çizmesin. Seceresi bozukçalar! Bakınız son iki günde oluşturduğum erkek tipleri:
  • Zorlarsam olur erkek tipi: Beş gündür bıkmadan usanmadan arayıp sabır taşı moduna giren bir zat-ı muhterem bugün de arayıp buluşuyor muyuz diyince "tamam ulen buluşalım" dedim. Zaten sınav gözetmenliği yapmak için sabahın köründe gözümü açmış okula gitmişim. Tam bir çirkin ördek modundayım. Buluşuruz da en azından "ya bu kız pek çirkinmiş esasen" der diye içinden geçirir de ben de aradan sıvışırım diye düşünüyordum. Tabi ki de öyle olMAdı. Kendisinin yaşı biraz benden büyük olduğu için artık ciddi ilişkiler isteyen bir kişi konumunda benim gözümde tabi. Ben ise bir kahve içeyim de günün yorgunluğunu atayım modundaydım. Normalde ağzı kapanmayan ben, bu zat-ı muhteremin yanında bir kaç kelime ettim sadece. Geri kalan konuşma onun hayatı, işi, ailesi üzerinden döndü. Ben bu sırada Real'e giren insanları izledim. Güzel güzel sohbet ettik. Bir ara erkek arkadaşın var mı gibi bir soruyu ağzını geveleyerek sordu bende "var(!)" diye cevap verdim. Ama verdiğim cevabı doğrudan beyninden sildi ve anlatmaya devam etti. Kendisine kızamıyorum zira Ozan'ın bir lafı aklıma geliyor her defasında: "Erkekler 10 bin kıza yazar içlerinden bir tanesi tutarsa tamamdır". Durumu anneme anlattım. Böyleyken böyle gittim, oturdum, sohbet ettim ama yani bu işler böyle değil be annem artık dedim. Annem de çocuğun ailesini, işini falan duyunca "ama neden öyle diyorsun be kızım, belli mi olur?" gibi bir laf etti. Olur tabi ki de. Bak kızın bir senedir seçmece karpuz gibi vurarak iyi mi çıkar kötü mü diye bakıyor ve hepsi ya çok çekirdekli ya içi geçmiş/pörsümüş ya da tatsız çıkıyor. Bu kadar da olmaz yahu, bir mevsimi mi var bu tadlu mu tadlu erkeklerin de ben o sırada kış uykusuna mı yatıyorum?
  • Şaka yollu ben lafımı edeyim belki tutar erkek tipi: Bu insanla enseye şaplak olmuş durumdayız. Kendisi gelir o hafta kimle beraber olmuşsa anlatır, kızın fotoğrafını gösterir. Aşık mı oldun len yoksa bu sefer dediğimde de "yok bea, saçmalama" der. Çok iyi bir insandır ama bazen laçkalaşıyor durum. Tam bölüme gireceğim karşıma çıktı evvelsi gün bu insan. Merhaba dedim. Cevap olarak "beyza ne zaman benimle se.vi.şe.cek.sin* dedi(*bu kelimeyi ayrı yazmamın nedeni google da se.viş.me kelimesini aratıp bloguma gelmelerini istemiyorum. Hatta baktım oğ.lan.cı kelimesini aratarak günde bir kere kesin bu blog ziyaret ediliyor. Yiğit lafım sana: seneler önce yazdığın bir yazı yüzünden ne hallere düştü blog). Ben "ya bi git C. dedim. O da yahu cevap versene diye ısrar etti. Bende o sırada asansöre yürümeye koyuldum. Yanımda C. gülüyor. İyi be tamam tamam diyerek konuyu kapattı. Şimdi kendisinin bu tip bir davranış göstermesi benimle olan samimi hukukuna dayanıyor. Ancak bu samimiyet hiçbir zaman benimle onun arasında olmamıştır. Hep üçüncü kişiler vardır durumda. Onun birlikte olduğu kızlar ve benim anlattığım erkek tipleri bu üçüncü kişileri oluşturuyor okurum. İşte C. de şaka yollu ben lafımı edeyim beğenen alır gider erkek modeli.
  • Gündüzler çuvala girdi sabahlar olmasın erkek tipi: Bu erkek tipi gecenin bir körü aramayı ya da mesaj atmayı pek bir sever. Gecenin bir körü olmuş adamın aklına ben geliyorum mesela: "uyuyor musun?" diye mesaj atıyor. Tabi ki de uyuyorum, mal! Gecenin 3'ünde horon tepecek halim yok evin içinde diyemiyorum. Onun yerine ya cevap atmıyorum ya da evet diyip telefonumun sesini kısıyorum. Şimdi baştan niye kısmıyorsun yahu dediğini duyar gibi oldum. Hemen açıklayayım: Telefonu kapatamıyorum çünkü eve hırsız felan girer diye başucumda 155'i çevirme korkusu sabit bir şekilde var. Bunun dışında ise bir de yanımda biber gazı tutuyorum. Niye sesini kısmıyorum çünkü kötü bir şey olursa birisi bana rahatça ulaşabilsin istiyorum. Geçen gece mesela gene gecenin köründe İstanbul'a tatile giden bir arkadaşım sadece "deprem" diye mesaj attı. Ben o sırada meşhur terör ödevini yetiştirmekten helak olmuştum ve sadece 3 saat uyku sürem vardı. Deprem diye mesajı okuyunca yerimden doğrulup hemen İstanbul'daki başka bir arkadaşımı aradım (değerlidir kendisi benim nazarımda). O da şans ya Antalya'da tatil yapıyomuş. Ardından bi panik hali bende, yatakta parandeler atarak doğrulmaya çalışıp bu mesaj atan tipe geri mesaj attım "iyi misin, kaç şiddetinde" diye? Gelen cevap: "Acıktım midemden geldi sanırım". Bu kadar da olur mu yahu. Gecenin körü senin ne hakkın var benim 3 kuruşluk uykumu bölmeye. Cevabım biraz sert olmuştu, zaten ondan sonra da geceleri mesaj atmıyor kendisi (hmm bu zatı şuradan hatırlarsınız. Hani içinden bir aslanın geçeceği boyutta küpe takan aslan terbiyecisi ablalar ile onlarla çıkan concon erkeklerden bahsetmiştim. Bu işte o bahsettiğim concon erkek). Dün gece de bende hatrı sayılır bir erkek modeli aradı gecenin köründe. O zaten muntazam gecenin köründe arar. Şimdi saat bir mesela o iki, üç gibi arar. Neden? Tükkanı o saatte kapatıyor.  Kendisinin tavernası yok meraklanmayasın. Ben bu kişiye en son bir mesaj döşemiştim: "senin kadar vurdumduymazını da görmedim pes doğrusu", nereye gidiyosan git, beni de rahat bırak diye. Cevap vermemişti. Şimdi ben ona vurdumduymaz falan dedim ya tamamen umursamazlığına ve kayıtsızlığına içerlediğim için dedim bunu. Amacım kışkırtmak falan değildi. Ama daha önceleri içip içip kendisine sövüp saydığım için o bu mesajı da sarhoş aklımla yazdığımı zannedip cevap verme lutfunda bulunmamıştı. Dün gece aradı. Hmm uyuyo musun, dedi. Evet dedim. "Tamam, nasıl olduğunu merak etmiştim ondan aradım, başka bir şey istemiyorum" dedi. Bende hmm hmm tamam gibi ağzım dolu cevaplar verince hadi kapatayım ben sen uyu diyerek telefonu kapattı. (Okurum sana yeminlen bugün okula gittiğimde aklıma geldi, ulen dün bu adam mı aradı yoksa rüyamda mı gördüm dedim. Açtım telefonu baktım aramış valla). Şimdi bu adam gündüzler çuvala girdi sabahlar olmasın erkek tipi değil de ne bana diyiver bi.
  • Kız arkadaşımdan ayrıldım seni arıyorum erkek tipi: Bu erkek tipinin soyu baya fazladır. Kendini bulanıma sokmamak için ya eski kız arkadaşını arar ya da eskiden sevdiği kızı arar. Bendeki durum ikincisidir. İki gün önce yaklaşık 7-8 aydır bir kez bile sesini duymadığım insan ki yaşı başı var kendisinin, aradı. Naber, diyerek konuyu açmaya çalıştı. Ben de dumur bir şekilde ne oldu, bir şey mi oldu, niye aradın dedim. Kendisi ile çıkmadım okurum. İş teslimi yaptığım bir kurumda çalışan bir kişi olur bu zat. Benden hoşlanmaya başladığını bir kaç görüşmeden sonra anlayınca durumu usturubuyla izah etmiştim ve o da 3 -5 ay daha şansını deneyip başka bir hatunla çıkmaya başlamıştı. Ohh ohh allah mesut etsin diyerek göbecikler atıyordum bende içimden, hatunda taş gibiydi vallahi. Bu kız arkadaşımdan ayrıldım kişisi bana açık açık bunu demedi ama öküz olmak lazım anlamamak için. Yok efendim niye aramıyomuşum da niye gelmiyomuşum da niye uğramıyormuşum da... Ulen sen desene yalnız kaldım, senin de sohbetin güzeldi. Tamam ilişki istemiyon ama belki bir daha denesem şansımı ayakları çekiyosun. Neyse telefonu ya sonra konuşalım mı, benim işim var şimdi diyerek kapattım. Ara beni  o zaman dedi. Tabi ki de aramadım. Ne işim olur elin adamıyla (Bu elin adamı lafının hastasıyım. Geçen denizle de konuştuk, len tabi elin adamı olacak amcanın oğlu olacak hali yok ya ne biçim laf allahısen dedik).
  • Erkekler yapmayın #3: Kılık kıyafete mevzubahis gene. Misal olarak  gömleğin yakasını açmış tipler bana ömrü billah itici gelmiştir. Napıyosun gögüs kıllarınla erkekliğini mi kanıtlıyosun demek geliyor içimden. Başka bir model ise beyaz keten pantolon üstüne beyaz keten gömlek ve beyaz ayakkabı giyenler. Real'in yanında golf sahası yapıldı da benim mi haberim yok. Ayrıca hem keten giyiyorsun hem beyaz.. Biz kadınlar bu gibi durumlar da iç çamaşırı derdine düşeriz. Sizde bu da sorun değil maşallah.
İki günde 4 tip erkekle karşılaşmışım şaka maka.. Yıhhhh demek istiyorum! Karpuz gibiler hepsi de tatlarından (!) yenmiyor.