23 Haziran 2009

Olabildiğine İç Belki Unutursun

Dün gece olabildiğine içtim. Berfu ile Deniz balkon sohbetleri ile şenlenirlerken ben Tunus Caddesinde sevdiğim bir mekanda F.u.l.bright Buluşması ayarlamıştım. 12-13 kişiydik sanırım. Ofisten de geldiler. Baktığınız zaman "benim nerem genious olum, beni Fulbright'a aldılar ama..." diyen on kişinin toplanması sonucunda aslında hiçbirimizin öyle zeka küpücüğü olmadığımızı fark ettim. Zaten kendimin olmadığını ve beni seçerlerken bir heta ederek bu bursu aldığımı düşünüyorum. Ama ortak tek bir noktamız var bizim bu kişilerle: Eğlenmeyi bilmek! Yeri geldi mi deli gibi içmek, yeri geldi mi eve kapanıp çalışmak. Ortamdaki herkesin analitik zekaya sahip olduğunu da fark ettim.

Evet biraları devirerek huzura falan ermedim aslında. Hatta baya da çenem açıldı- nalet şey açılınca boş boş konuşur- Ama güzel oldu. Grubun içinden iki kişiye, S. ve A., derin azaplar çektirdim bıdı bıdı konuşmalarımla... Bir de ben gelemeyecegim sanırım Amerika'ya ya belli değil gibi laflar edince hem ofistekiler hem de Fulbrighter'lar "deli deli konuşma geliyosun sende" diyerek beni mutlu ettiler. Hatta bir kaç kişi anca beraber kanca beraber muhabbeti çekti. Bu tam yalan bir laf tabi ama insan kendini mutlu hissediyor..
Abuk subuk planlarım var bu konuda. 60 kisinin de Amerika'da nereye gittiğini ögrenip excell dosyasında database olarak kaydedip herkese mail atıcam. Sonra da Amerika'dayken "Aaa San Fransisco'ya gidicem ama kim var ki?" diye düşünürken hopp hemen oradaki Fulbrighter'lara bakıp network'u kurucam. Planlara bak sen.

Neyse gece eve geldiğimde Deniz ve Berfu'yu dürtmüş gibi oldum. Şarap, bira, su...
Sabah uyanma, mal gibi olma... Kahvaltıyı hazırlama. Berfuyu uyandırma.
Gözler bozuk olduğu için Berfu'nun gözlerinin açık olup olmadığını yani uyanıp da yatakta öyle yatıp yatmadığını anlayamama.. Gidip yanına sokulma...

Güzel bir gece oldu olabildiğine içtim unutmak için. Ama neyi unutmak istediğime bir türlü karar veremedim. Bu unutacak bir düşüncemin ya da olayımın olmamasından mı kaynaklıydı bilemiyorum. Ama gene içip içip ayağımı bir yerlere vurduğum için sabah kalktığımda dizimdeki morluklarla karşılaştım. En azından bacakları nereye vurduğumu unutmuştum... Bu da bir şey ama değil mi?