10 Haziran 2009

System Errör

  • Ananı da al git! ("Canın sağolsun" diye cevaplandı.)
  • Askerlik yan gelip yatma yeri değil (Tersane işçileri öleceklerini bilerek çalışırlar eşzihniyeti.)
  • Van minüt... Van minüt! (Benim bir sıçmam lazım da... Ben gelmeden başlamayın ha.)
  • Daha gelmem Davos'a! (Görümceye yapılan kaprisi yapan başbakan gördük.)
  • Maaşım yetmediği için ticaret yapıyorum.(Altenatif zam isteme yöntemleri.)
  • Ben çevrecilerin daniskasıyım. (Daniskalık mercii kutsal bir merciidir.)
  • Burası sakatatçı değil kardeşim! (Dana işkembesi ile insan böbreği aynı kulvarda koşuyor.)
  • Oraya üç nokta koyuyorum.(... koyuyorum... Koydum!)
  • Kriz bizi inşallah teğet geçecek. (O teğet var ya, geçti hakikaten.)
  • Terbiyesizlik etme, çekil kenara. (Terbiyesizlik?)
vb. Bunlar ilk elden aklıma gelenler sadece. Fakat, hadi alıştık, kanıksadık herhalde filan derken aşağıdaki söz öbeği ortaya çıktı. Sistem hata verdi, kendini kapattı. Alışmamışız demek ki: