29 Temmuz 2009

Imaj Saç Jölesi: Hafızalı


İlk başta şunu belirteyim bu tuvalete elinde nerden bileyim bir roman, öykü en olmadı Uykusuz'la falan giren ve yarım saat çıkmayan insanlara karşı gıcığım var. Bana göre roman okunmaz arkadaşım o iş üstündeyken. Ayrıca garibime de gidiyor yani yaptın yapacağın, hadi çok kötü haldeysen maksimum 3-5 dakka olabilecek bir işi neden uzatıp da 30 dakka haline getirir insan? Hadi uykusuz okunur belki yani bi kaç karikatür okuyup kıçınla gülebilirsin (literally) de roman nasıl okunur hafsalam almıyor.

Ben çocukluktan beri tuvalette etraftaki deterjan ve türevi kutuların arkasını okurum. O da garip bi durum biliyorum yani banane di mi Cif Oksi-jel'in içinde ne var, ne işe yarar? Ancak deterjan kutusunu okumak en fazla 2-3 dakka sürüyor. Fazladan orda vakit harcamaya da gerek yok, verimlilik ana amaç. İçindeki mamül noniyonik olduğunda bana bi şey de ifade etmiyor. Ancak en azından çevre dostu mu değil mi onu öğrenebiliyorum Mesela bu Cif yer temizleyicisi %80'i biyolojik olarak parçalanabilir bir naneymiş. Hatta kutusu plastik ama geri dönüşüm özelliğine bilem sahip. Sonuçta bi şeyler öğreniyorum. Ancak elime bir roman alıp girsem Maria'yı kim götürdü kesin kaçırırım sonra da tekrar o beş on sayfayı okumak zorunda kalırım çünkü Maria'yı kimin götürdüğü kitabın çözüm yeri olur kesin.

Neyse işte gene böyle etraftaki nesnelerin arkasında yazanları okumaya giriştiğimde fark ettim ki Imaj jöleleri hafızalıymış arkadaş. Tabi dikkatimi çekti hemen, nasıl hafızalı olabilir? Hafıza dediğin insana mahsus bi şey değil miydi? allahüteala onu bi cöleye de verseydi eğer ne farkımız olurdu? Kaldı ki biz insanlar cöleye de benzeriz, yapış yapışız falan. Neyse işte hafızalı olduğunu görünce bi durdum yanını çevirdim, neymiş bunun hafızası diye baktım. Meğer imaj jölelerini saça sür, 3 gün çıkarma ve saçı hafif ıslat aynı eskisi gibi tekrar jöle sürmeden şekil alıyormuş. Buna da jölenin hafızasını canlandırmak demişler. Garip geldi.. Bi faydasını bulalım olum diye düşünüp "hafızalı len bu" diye içlerinden bi akıllı çıkmış sanırım. Ha düşünüyorum da hafızalı diye imaj marka jöle de almam ben. Bu adamların hitap ettiği kitle saçını yıkamaya da jöle sürmeye de üşenen tipler sanırım. Ne biçim bir kitleye sesleniyorlar yahu.

Ayrıca bir allahın kulu da mantıklı bi açıklama yapsın neden tuvalette roman okuduğu ile ilgili?Valla kırk yıl kölesi olmasam da elinden ayağından öpcem yahu...

Resim, olayın iyice b.kunun çıktığının kanıtı ayrıca; tuvalet bitti bir de küvete geçmiş adamlar. Hadi yaptın bi fantazi şarap içtin de küvette ne bileyim müzik dinle, dinlen, meditasyon yap tamam da ne diye kitap okursun. Ayrıca o ellerin suya değmeyecek mi, kitabın sayfalarını kim çevircek bu durumda? Hafızalı küvet de yapmak lazım bence.