8 Aralık 2006

uzun zaman olur ki...

geçmis zamanlara rivayet halinde hiç degilim
di'li geçmis zamanı sevmiyorum, bunu anladım.

biten bir sey beni bırakmalı, pesimi bırakmalı bunu da anladım
küçüğüm daha...

aklımda bir şarkı var dönüp duruyor..
deniz yüzünden o şarkı aklımda.
gecen hatta arayıp deniz su sarkıyı kim söylüyordu?
seneler geçmiş, bir anda aklıma geldi, söyleyip duruyorum dedim...

şimdi siz ne ki o sarkı diyeceksiniz?
inat değil mi söylemeyeceğim.

babam hep der: bizim aile de bir inat var ki bitmez..
bizim ailenin kuyruğu diktir kedi gibi:)

neyse fazla kasmayayım..
bora öztoprakmış, seni seviyorum şarkının adı

deniz denen şahsiyet meğer şarkıyı yanlışlıkla indirmiş
bende onlardayken görmüşüm
ne eski ya bu şarkı, ne güzeldi demişim...

hatırlamıyorum gerçi...
deniz hatırlattı..

neyse kac gündür söylüyorum paso...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder