18 Haziran 2008

Firefox Bana Tenk Yu Dedi

Yeni versiyonu ile yirmi dört saat içinde en çok indirilen sunucu olma özelliği kazanarak Guinnes Rekorlar Kitabı'na girmeye çalışan Firefox bugün bana teşekkür etti. Halihazırda Firefox 3 Beta 5 kullanan biri olarak (kendisi dünyanın en güzel şeysi bence) pek fazla değişiklik fark edeceğimi zannetmiyorum ama, dilimize 'ginese girmek' diye bir deyim kazandırmış meşhur rekorlar kitabındaki bir rekora katkım olsun istedim.


Seviyorum bu tilkiyi!

Dipteki Not: Sözlüklerin Türkçe'ye azametle teşhir etmek olarak çevirdiği (çok müstehcen bir şeyler çağrıştırıyor bana) Flaunt derler, bir kelime var. Firefox 3'ü indirdikten sonra sağ tarafta Flaunt It! bağlantısına basıp, adınızı soyadınızı yazıyorsunuz. Firefox size bir TENK YU gönderiyor. Siz de böylece, rekora olan bu müthiş katkınızı azametle teşhir edebiliyorsunuz. Ehe, çocuğum ablana teşekkür et bakayım der gibi hissettim kendimi. İşin aslı bu. Ben yine de bu tilkiyi azametle seviyorum.