25 Haziran 2008

Yorumsuz

Kaç gündür kıllanıyorum niye hiç yorum gelmiyor diye. Meğer hakikaten kıl tüy bir iş varmış işin içinde. Disqus denen yorum aparatını eklediğimden beri 'yav, bloğa bir şey olacak, tüm içeriğimiz kaybedeceğiz' korkusuyla yaşıyordum zaten, bir de bu çıktı. Hayır, aslında fena da bir şey değil, ama yüzlerce yorum alan bir site değilsen hiç de gerek yok.

Yorumunu onaylamakta çok geç kaldığım S.'den, Berfu'dan ve 'den özür dilemek istiyorum. Bir süre önce gelen spam yorumları engellemek için onay zorunluluğu eklemiştim. Fekat meğerse onaylanmamışlar için beni hiç ikaz etmiyormuş sistem. Deli mi ne? Eski Blogger tipi yorumlara geri de dönemiyorum. Gıcık oldum, b*k var anasını satiim. Yorumların moderatör tarafından onaylanması zorunluluğunu, her gördüğüm değişik şeye atlama özelliğim ile birlikte kaldırıyorum efendim. Saygılar.

Ha, spamlara hoş geldin sefa getirdin demiyoruz tabi ki. De get söylemli tavrımız devam etmekte.