7 Temmuz 2008

Anti Klişe Timi Göreve!

Az önceki sigara molamda, diğer bölümden pek tanımadığım biriyle bir süre yanyana oturduk. Muhabbet etme zorundalığından kaynaklanan konuşmamızın konu başlıkları şu şekildeydi:

O: - İnsanları koyun yerine koyuyolar. Ben tek başıma tasarruf etsem neye yarar? Etmiyorum arkadaşım, bol bol harcıyorum suyumu. Oh, Amerika orada götürsün, ben burada tasarruf edecekmişim.
Ben: (Belediye başkanımızın geçen seneki boru patlama vukuatını hatırlatıyorum.)
O: Adam ne yapsın? Eskimiş borular. Elinde olan bir şey değil. Oysa Amerika götürüyor valla.
Ben: ...
O: Ozon tabakası neden delindi? Amerika deldi. Zamanında sıksınlar zehirli gazları, sonra yok efendim ozon delindi. Aptal yerine koyuyorlar milleti. Sıkacağız işte biz de gazları, oh.
Ben: Mesela ben, sırf tepki olsun diye deodorantımı 1 değil, 5 kere sıkıyorum. Boşluğa filan.
O: Amerika'yı bırak ya. Ne tepkisi göstereceksin. Bak, nasıl korktu İran'dan? İran'a giremez. Yemez. Kolay mı İran'a girmek? Bak nasıl gözü korktu adamların.
Ben: Belki ben girerim diye düşünüyorum İran'a? Ne dersin?
O: Patron geliyor. Çabuk çabuk çabuk!

Anti Klişe Timi'ni göreve çağırıyorum. Zira şu anda beyin karıncalanması geçiriyorum. Hayata karşı tüm umudumu kaybetmek üzereyim. AKT, neredesin?