5 Mart 2009

Eski Yeni'de Norrda

Hooba! Nefes Bar'ın çalışanlarının açtığını duyduğum mekan Eski Yeni'de bu akşam Norrda konseri varmış. Yaklaşık bir aydır varlığından haberdar olduğum bu bardaki konserleri izlemediğime pişman oldum. Web sitesine bir göz atın, bana bir pişmanlık giderme borçlu olun efendim. (Ve Hangibar adresi: Tık.)

Norrda'yı, şurada da bahsettiğim Deniz Cuylan takibim sayesinde keşfetmiş ve ilk kez Infinite Face şarkısını Berfu'yla paylaşmıştım. O zamandan hastasıyım kendilerinin.

En son 17 Mayıs 2008'de, yani ablamın düğününden bir gün önce İstanbul'daki konserine gitme çabası içine girmiştik. Fakat, damadın ailesinin Tarabya'da verdiği süper yemek "emaan, şimdilik kimse bilmiyor fekat büyür onlar daha, Ankara'ya da gelirler" diye düşünüp, yerimizde oturmamıza sebep olmuştu. Arada başka bir tarihte Ankara'ya gelmişlerdir belki, konser takibini bırakmışım farkında olmadan son zamanlarda. Benim bildiğim, o tarihten beri ilk kez bir Norrda konserine gitme çabasına girdim. Evet, bu kez orada olacağım ve bir ara gece gündüz ara vermeden dinlediğim şarkılarını bağıra çağıra söyleyeceğim! (Hadi büyük konuştum yine, 20 Şubat'taki Sakin konserine de böyle deyip gidememiştim. Bakalım ne olacak?)

Konserden Sonra...

*Böyle zevk aldığım bir konsere daha önce gitmemiştim desem yalan olmaz. Muhteşem bir performanstı. Vokal özellikle çok iyiydi. Durmadan dinlediğim için sıkıldığım Norrda, ipodumda dönmeye başladı tekrar.
*Konser başlamadan önce ortalıkta sırt çantasıyla bir Deniz Cuylan dolaştı. Ben de izledim.
*Konseri bize haber verip de maalesef gelemeyen Beyza'ya nispet yapar gibi telefondan dinlettik müziği biraz. Bezişim, o kadar iyi bir konserdi ki çok yakın bir zamanda tekrar geleceklerine eminim, o zaman beraber gideriz. Berfu da olsa keşke.
*Eski Yeni, Limon'dan sonra Ankara'da gittiğim en iyi müzik mekanı. Hem üst katını, hem de alt katını çok çok beğendim. Gerçi konser sonrası kulis diye gittiğim yerin, konser öncesinde oturduğumuz üst kat çıkması gibi garip bir olay yaşadım. Nihan o şaşkınlığımı anlatır artık bol bol: "Yahu, üst katta da bar var biliyor musun?" Ehehe.