12 Mart 2009

Neme Lazım Bilgiler

  • Adana'da Beyza'yla İklim diye bir kadın ismi duyduk ve anlamını olmasa da söylenişini ikimiz de aynı anda çok sevdik. (Sağda gördüğünüz fotoğraf, ismi 'beğenmez iken' çekildi. Negatifine çevirdim, 'beğenirken' oldu.)
  • Fotoğrafa bakın. Fred'le Barni'den ne eksiğimiz var?
  • Duman'ın yeni albümü 18 Mart'ta çıkıyormuş. Dayımın doğumgününü daha önce hiç bu kadar sabırsızlıkla beklememiştim.
  • Annemle babama, ama özellikle anneme, seçim öncesinde ulaşmanın imkanı yok. Telefonla konuştuğum zamanlar, aynı anda arkadan "arororarorro" şeklinde megafon konuşması geliyor. Annem duymuyor diye ben de bağırarak konuştuğumdan, toplum içinde yemek tarifi almam yasaklandı.
  • Dün akşam sonunda Berficanımla konuşabildik. Hem aşırı özleyişimden, hem de onun benden de ziyade 'soru soran cinsinden süper dinleyici' olmasından mütevellit, tam on üç dakika dert tasa anlattım kendisine. Halbuki ben onu dinlemek için konuşmak istemiştim. Hep kandırıyor beni yaa.
  • İtiraf ediyorum, şuradaki yazıyı yazdığımdan beri Beatles dinliyorum durmadan. Diğer grupları iki Beatles arası dinliyorum. Pause düğmem çok dominant benim, play'e geçirtmiyor.
  • Misalen; Fiona Apple, Beatles, Fever Ray, Beatles, Emiliana Torrini, Beatles, Jem, Beatles... Ha, bir ara Beatles'ın yerine konabilmeyi beceren tek grup Sakin oldu, ama sonra o da araya girdi. Artık böyle yaşamaya alışacağım galiba.
  • Slumdog Millionaire'in soundtrack albümünde Ringa Ringa diye bir şarkı var. Çıkçıkı çıkçıkı çıkçıkı diye başlıyor. Hemen arkasından bir adam "Khaydi Angaralılar" diye bağıracak diye bekliyorum hep. Müthiş bir şarkı yahu, mutlaka dinleyin. Ha film müthiş değil mi? O da muazzam, o da müthiş.
  • DenizinGökyüzü diye bir bloğum daha oldu benim. En sonunda şiir miir.
  • Diyorlar ki "ne len bu, narsist misin her yerde 'Deniz'in bilmemnesi'?" Halbuki ben deniz kelimesi -sadece- adım olduğundan değil, dünyanın en güzel şeyi olduğundan kullanıyorum. Ha, adım Sayfiye olurdu, ben Sayfiye'nin Çimleri diye blog açardım, o zaman konuş.
Sonradan Not: Ringa Ringa şarkısı, cinsel organına böcek giren bir kadının hislerini anlatıyormuş! İnanmıyorsanız İngilizce çevirisine şuradan bakabilirsiniz. Bu Hintliler ne garip, ne güzel :)