1 Nisan 2009

Dün gece rüyamda huzuru gördüm

Dün gece rüyamda “huzuru” gördüm ve sabah uyandığımda neden rüyamızda gördüğümüz şeylerin çıktılarını alamıyoruz diye düşündüm. Bir fotoğrafa bakarsınız ve aklınızda yer eder mesela. Ama aklınızda oluşan şeylerin fotoğrafını alamazsınız. Resim yapmayı beceremiyorsanız imkânsız… Ben biraz sonra rüyamı kara kalem ile çizmeye çalışacağım ama beceriksizin biriyim vesselam…

Kısaca anlatayım o zaman rüyamı, Denizin ki gibi pembe balina görmedim ben ama bir göl gördüm ki ucu bucağı yok. Deniz sanki de ben göl sanıyorum… Bir binanın 12-13 ya da ne bileyim 20. katı da olabilir, yüksekçe bir katında odam varmış. Pencerenin hemen yanında da yatağım. Dışarı bakıyorum alabildiğine yeşil-mavi bir göl. İçindeki taşları, kayaları görüyorum. Bir süre sadece bakakalıyorum sonra arkamı dönüp “ben burada mı yaşıyorum” diyorum (bir arkadaşım var sanırım arkada) ve uyanıyorum. Bu kadar canlı bir görüntü kafanızda yer etti mi o gününüz boş geçer. Benim de boş geçti. Okula gitmeme rağmen çantamı ve elimdekileri odama bırakıp kendimi çimlere attım. Saatlerce güneşe ver ettim sırtımı… Sonra bir baktım saat çoktan almış başını gitmiş. Eve gitsem n’olcak ver elini Uptown Bistro. Canım çikolata istiyor okuyucu, pek bir istiyor hem de…