13 Nisan 2009

Yastık Mevzubahis

Bir süredir bende olan bir durum var. Açık konuşalım ben parfüm kokusunu pek sevmem... Başımı ağrıtır. Al şimdi bu durumu yenisi ile karşılaştır: Yastıklarıma, yorganıma, çarşafıma falan böyle parfüm kokusu sinmesi durumu. Ulen resmen aşama atladı parfüm virüsü, ortama ayak uydurup yeni yollarla beni uyuz etmeye devam ediyor. Yatak dediğin sadece Yumoş kokmalıdır.
Evvelsi akşam mesela bir arkadaşım bende kaldı. Gecenin bir körü hala çene çalıyor olmamızdan dolayı benim yataktaki yastıkları hafif duvara dayayarak muhabbete devam ettik. Soğuk olunca yorganı da üstümüze alarak iyice bir miskinleştik. Ertesi akşam yatağa doğru yönelince "len parfüm kokuyor, pehh" diyerek dellendim tabi ben. Gecenin bir körü iki yastık kılıfı, koca bir yorgan kılıfı ve çarşafı değiştirerek Yumoş kokularıyla mışıl mışıl uyudum. Yahu ekte nevresim takımı olmasa vay halime!


Aynı durum B. adlı kurbaanın bende kaldığı zaman da oluyor... Ertesi gün hemen çarşaf ve yastık kılıfları makinaya... Hop cillop bir durum. Zaten bu durumu ilk B. adlı kurbaada farkettim. Sanırım bendeki durum biraz da psikolojik... Hani olur ya kokunu özledim gülüm muhabbeti. İşte ben aman kimsenin kokusunu falan özlemeyeyim diye hemen Yumoş'a çeviriyorum kokuları. Yumoş etkisi ile de kendimi sanki bulutların üstünde yatıyormuş gibi hissediyorum. Hele şu Hugo Boss nalet bir şey... Bir parfümün kokusu bu kadar mı keskin olur, bu kadar mı burna sokulur yalebbi. Tamam kabul ediyorum güzel kokuyor meret ama mümkünse 5 dakka ya da 10 dakka koksun.

İlla parfüm sürülmesi güzel bir şeydir, sürülmelidir, derhal beyza'nın başı kesile! diyorsan yeni bir önerim var. Bu Badi Şap denen muhteşem yerde her bir nane var. Giriyosun kendini kaybederek çıkıyorsun. Hastasıyım o zaman ben bu yerin. Bankaya para yattığı gün soluk soluğa gidip her an bitebilir korkusu ile kullandığım ürünleri alarak huzura erebiliyorum. Mesela Bady Batır diye bir şey var, binding mi? Hah, bak ben onun hastasıyım, okuyucu. Şu yanda gördüğün Shea ilen Moringa adlı Bady Batır benim bütçeyi resmen batırıyor. Duştan sonra böyle bütün vücuda sürülerek pehlivan gibi oluyorsun ben diyim. (Yok o kadar yağlı değil meraklanmayasın, her cilde göre adamlar ayarlamış.) Ayrıca bu sadece hatun kişiler için yapılmış bir şey değil. Erkekler de kullanıyor aynı ürünü. Pek de hoş oluyor yalebbi. Bırak parfümü falan. Hem parfüm dediğinin bir milyon zararı var. Gel seni bady batır'a alalım, seni de batırsın.