21 Temmuz 2009

Bal Kabaa

Hayatımda garip oluşumlar var, ne bileyim işte kötü şeyler ve güzel şeyler...
Olan oluyor her zaman..
Tezimi okumamasına rağmen, bütün bir tezin değiştirilmesi üzerine akşam 7.30'a kadar hocamın yanındaydım mesela... 90 sayfa yazmıştım ve yaşkaşık 70'i çöpe gitmek üzere... Hocama sorasınız gitmiyo çöpe alıp iç yerlerine yediriyorum. Ama kazın ayağı öyle değil işte... Yine de ki rezil bi haldeyim severim hocamı, iyidir o.

ama...
Nerden bileyim mutsuzum bugün....
Soner yanımda her gece olduğu gibi, iyi dostlar lazım. Sağlam dostlar.
Önce bi yalnız kalayım istedi, sonra da şarap alıp geldi...
Evi b.k götürüyo resmen... Bi ben bi soner içine ettik 10 günde evin..
İyi dostlar lazım, sağlam dostlar...

Tek bir şey var şu anda hayata beni bağlayan, yoksa sivrisinekten farkım yok.
Ve o öyle bir şey ki yaşamalıyım dedirtiyor bana...

Balkabaaa olmak lazım... Mesela Cadılar Bayramıda bi kaç kıçı kırık çocuğun gelip şeker istemesi lazım evimizden.... Trick or treat demeleri sonrasında bizim de birbirimize bakıp trick anasını satayım dememiz ve gelecek olan munzurluğu görmemiz gerek... Çocuklar gidince de ne halloween'di ama diye düşünüp en Fransızından bi şarap açmalıyız.

Ha trick diyince bi koldan mı oluruz yok efendim bacaktan mı bilemiyorum ama değer yahu her şeye...

En azından bal kabaa olmak ile sivrisinek olmak arasında gidip gelişimiz biter ve balkabaa oluruz en kıyağından!!

Yaşamak şakaya gelmez,
büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın,
bir sincap gibi mesela,
yani, yaşamın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden,
yani bütün işin gücün yaşamak olacak
(Nazım Hikmet-Yaşamaya Dair)

Not: Aklıma geldiği gibi yazdım bu gece... Düşük cümleler falan, hiç kasıp düzeltemeyeceğim. Halim yok.. İdare edin.. benden bu kadar vesselam!