5 Temmuz 2009

Bir Kalbim Olsa Niye Bin Değil Diye İçim Sıkılırdı


Şimdi Fever Ray diye bir grup var... Böyle garip bir müzik tarzları var kendilerinin. Ne bileyim biraz experimental mı denir kaotik mi denir işte bence "exmentalkaotik" türü yapıyolar. Kıçımdan tür de uydurdum şimdi. Biraz A Perfect Circle gibin... değil gibin... Her zaman çekilmeyecek türden ama modundaysan tam oturacak cinsten..

Neyse bunların bir şarkıları var If I had a Heart adlı.. Bin kalbim olaydı eğer sana birini vermezdim sevdiceğim hesabı bir şarkı olsaydı eğer hoberey hüberey tadında halay eşliğinde takılabilirdim ama onun yerine arkada sürekli bir bas sesi ilen "If I had a heart, I could love you" diyor zat-ı möhim kişiler...

Şarkıyı bile bile dinledim çünkü uzun zamandır pek de öyle duygu namına inişler çıkışlar yaşamayan biri haline geldim. Kendi bildiğini okuyan ve bencil bir yapım var sanırım. Hatta eminim öyle.. Biri bana şunu yapma mı dedi önce niye derim, mantıklı değilse cevabı yaparım. Mantık ölçüleri de gene kendi belirlediğim ölçüler oluyor malesef.

İş bu nedenden kalpsizim ulen ben. Önüme kırk külçe altın koysalar ve karşılığında benim aşkımı isteseler, ulen ne aşkı hırtaboz, kim kaybetmiş de sen bulcan, al külçelerini git diyesim geliyor... Yani maddiyatmış falan beni pek ırgalamıyor malesef. Bazen bu maddiyatçı kız tipinden olsaydım keşke zengin koca arasaydım ya da ev kızı olsaydım da hemen aşık olup ardından da evlenseydim diye geçiriyorum.

Tanrı benimle dalga geçiyor sanırım. Bi kaç melek üstüme bahis oynamış da ondan bütün bu cibilliyetsizliğim diye aklımdan geçmiyor değil. Hayır o değil de benim üstüme oynanan bahis kesin s.çar abi. Sağı solu belli olmayan, bugün ak derken yarın b.k diyebilecek karakterde bi insanım.